پاي اصلاح سينما مي‌ايستم

   فرج‌الله سلحشور درباره پرداخت جريمه 4 هزار توماني به خانه سينما در گفت‌وگو با فارس گفت: خانه سينما در حال حاضر اتاق فرماندهي جبهه جنگ فرهنگي دشمن در قلب جمهوري اسلامي ايران است. كساني كه كارشناسان و داوران اسكار را به ايران دعوت كردند و فرزندانشان با سفارت‌ سوئد، انگليس، بنياد سورس و سبزهاي آلمان در ارتباط هستند را در جهت دشمن مي‌دانم و حركت كلي سينما را در جهت انقلاب اسلامي نمي‌دانم.
وي ادامه داد: خانه سينما در جهت انقلاب و اسلام نيست و اهدافي كه براي كن، هاليوود و كمپاني‌هاي صهيونيستي طراحي شده، از سوي خانه سينما نيز پي‌گيري مي‌شود. البته اين مساله در سينماي دنيا جاري است و مختص جمهوري اسلامي نيست. همان‌قدر كه ايران در زميني كه غرب برايش طراحي كرده، بازي نمي‌كند، سينماي ايران در آن زمين بازي مي‌كند و همان‌قدر كه ايران در برابر استعمار مبارزه مي‌كند، سينما اهل مبارزه نيست.
كارگردان مجموعه تاريخي «يوسف پيامبر(ع)» در ادامه تصريح كرد: البته من روي سخنم با اهالي سينما نيست كه انسان‌هاي فرهيخته، هنرمندان با تجربه و دلسوخته فراوان دارد ولي متاسفانه حركت سينما و گردانندگان آن و آنهايي كه به اين اهالي سرويس مي‌دهند، صحيح نيست و مسير را غلط نشان مي‌دهند.
سلحشور كه ساخت سريال «مردان آنجلس» را در پرونده كاري خود دارد، اظهارداشت: من به خاطر اهانت به خانه سينما محكوم شده‌ام كه برايم افتخار است. برخي‌ها به خاطر اهانت به ولي فقيه، قرآن و اهل بيت، خون شهدا، وطن و خيانت به مردم محكوم مي‌شوند، زنداني مي‌شوند و جرم و جريمه مي‌شوند اما من به خاطر اهانت به خانه سينما محكوم شده‌ام كه آن را براي خود افتخار مي‌دانم.
وي عنوان داشت: تا زمانيكه اين سينما درست نشود و فيلمسازي در خدمت اسلام و انقلاب قرار نگيرد، دست از برخورد با اين سينما برنخواهم داشت و سازش مسوولان و تسليم آنها در برابر اين جريان منحط نمي‌تواند مرا وادار به سكوت كند.
سلحشور گفت: اين محكوميت كه بيشتر به مزاح شبيه است و حتي اگر به جرم بيشتري نيز محكوم شوم پاي اصلاح سينما مي‌مانم و وظيفه خود مي‌دانم در برابر همه آنها بايستم.

 

عبادی معرف شکل نوینی از اسلام یا به عبارت دیگر اسلام اصلاح شده و هماهنگ با الگوهای دموکراسی نوین(غربی) می باشد و سعی نموده است هماهنگی را بین دموکراسی غربی،حقوق بشر و اسلام ایجاد نماید.

کلمه: یک موسسه نروژی در حالی شیرین عبادی را برای سخنرانی در نشستی دعوت نموده است که از وی بعنوان "بنیانگذار اسلام همگام با دموکراسی غربی" نام برده است.

کالج نروژی لوثر، (Luther)در وصف حال بانوی سالخورده متواری در خارج کشور می نویسد:شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل سال 2003 از فعالان حقوق بشر و تلاش گر می باشد.

وی شخصی است که بدنبال راه حل های دموکراتیک بوده و از جمله مخالفان جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در ادامه توصیف این موسسه از بانوی متواری در اروپا آمده است:عبادی معرف شکل نوینی از اسلام یا به عبارت دیگر اسلام اصلاح شده و هماهنگ با الگوهای دموکراسی نوین(غربی) می باشد و سعی نموده است هماهنگی را بین دموکراسی غربی،حقوق بشر و اسلام ایجاد نماید.

گفتنی است که موسسه لوثر از حامیان ادیان نوین و من درآوردی کنونی می باشد و در سال 2009 باراک اوباما در این موسسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

قرار است عبادی در 4 ماه مارس سال جاری در ساعت 19 به وقت محلی اولین سخنران این نشست باشد.اوبما نیز برای سخنرانی در این نشست دعوت شده است.


 
مهدی هاشمی حلقه مفقوده و کلید اسرار بسیاری از حوادث انتخابات گذشته ریاست جمهوری و سر حلقه بسیاری از پرونده های مفاسد اقتصادی است که بازگشتش به ایران قطعا می تواند روشن کننده بسیاری از ناگفته ها باشد و ما آمادگی کامل داریم که از او استقبال کنیم.

 

 

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک، در گفتگو با کلمه درباره بازگشت مهدی هاشمی به ایران گفت: ما از بازگشت مهدی هاشمی به ایران استقبال می کنیم و به وی نیز توصیه می کنیم که به ایران بازگردد تا در دادگاهی به صورت عادلانه محاکمه شده و به اتهامات مطروحه درباره وی رسیدگی شود.

وی افزود: به اعتقاد من مهدی هاشمی حلقه مفقوده و کلید اسرار بسیار از حوادث انتخابات ریاست جمهوری و حوادث پس از آن و به عبارتی فتنه 88 و همچنین سرحلقه بخش بسیاری از پرونده های مفاسد اقتصادی است و با بازگشت وی به ایران، بسیاری از پرونده های مهم اقتصادی که بنا به دلائل و مسائلی کار رسیدگی به آن ها به تعویق افتاده، به جریان خواهد افتاد و بازگشت مهدی هاشمی به کشور می‌تواند از تعداد زیادی از پرونده‌های مهم مفاسدسیاسی-اقتصادی دودهه اخیرکشور رمزگشایی کند.

حسنوند در ادامه گفت: مهدی هاشمی باید پاسخگوی تمام اتهاماتی که به وی وارد شده باشد .چون اطلاعاتی در دست داریم که مهدی هاشمی در مقاطعی توسط نهادها و دستگاه های امنیتی دستگیر شده و با فشار برخی آزاد شده است که این مسئله نیز می تواند یکی از محورهای رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی باشد.

 

حسنوند در پاسخ به سوالي درباره پرونده های اقتصادی و نفتی مهدی هاشمی گفت: پرونده های مهمی در حوزه نفت و مسائل کلان اقتصادی درباره مهمدی هاشمی در دستگاه های نظارتی مانند، سازمان بازرسی، اطلاعات و دیوان محاسبات مطرح و مفتوح است که با بازگشت وی به تمام این پرونده ها رسیدگی و تمام موارد بررسی خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک خاطر نشان کرد: از بازگشت مهدی هاشمی به کشور استقبال کرده و حتی برای وی از فرودگاه تا زندان فرش قرمز پهن می کنیم، و در این صورت علاوه بر محاکمه مهدی هاشمی، با بخش عمده افرادی که در جریان فتنه 88 نقش داشتند نیز برخورد  خواهد شد.

این نماینده مردم  در پاسخ به سوال «چرا مهدی هاشمی به ایران باز نمی گردد؟ و چرا شرط و شروط برای بازگشت به ایران مطرح می کند؟» گفت:مهدی هاشمی در حال محک زنی و تست است تا ببیند موضع گیری دستگاه قضایی نسبت به این مسئله چیست.به نظر من هم دادستان کل کشور، هم دادستان تهران، معاون اول قوه قضائیه و به طور کلی موضع گیری دستگاه قضایی کشورمان کاملا محکم و قاطع بوده و دستگاه قضایی به طور قاطع اعلام کرده مهدی هاشمی دستگیر و محاکمه خواهد شد.نکته بعدی این است که آن ها به دنبال امتیاز گیری هستند یعنی در مقابل برخی پرونده ها و برخی موضوعات به دنبال آن هستند که امتیاز گیری کرده تا بتوانند نظام را به چالش بکشند که این اقدام آن ها کاملا مرموزانه بوده و به عبارت بهتر فتنه جدیدی هست که به دنبال آن هستند.البته به عقیده من، مهدی هاشمی به ظاهر اعلام می کند که به ایران باز می گردد چرا که خودش بهتر از همه به عمق جرایم خودش واقف است و مهدی هاشمی می داند که اگر به ایران بازگردد به سادگی از دست دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی خلاص نخواهد شد.

حسنوند در خصوص نقش قوه قضائیه در در خصوص برخورد با سران فتنه  نیز گفت: به نظر من باید افراد ، قوه قضائیه بسته  به اتهاماتی که در رابطه با آن ها مطرح هست،  برخورد قانونی و شایسته را با آن ها انجام بدهد تا بازدارنگی مناسب را نیز داشته باشد. اکنون نیز در جامعه اکنون آمادگی وجود دارد تا با افرادی که باعث بوجود آمدن مسائل پس از انتخابات و فتنه 88 شدند، تا جایی که گستاخی به حدی برسد که دشمنان از این فضا استفاده و به ترور نیز دست بزنندبرخورد کند.  به اعتقاد من اغتشاشات پس از انتخابات سبب شد تا فضا برای اعمال تروریستی مخالفان نظام و انقلاب فراهم شود و افرادی که به هر نحو در این مسائل نقش داشتند در تمام این اقدامات و گستاخی دشمن دخیل هستند چرا که باعث شدند طمع دشمن برای نظام اسلامی بیشتر شود.

اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان، ترور دانشمندان اتمی ایران، جنایان تروریستی در کردستان و این مسائل که مانند یک پازل می شود آن ها در کنار هم قرار داد، علتش همین فضایی بود که برخی پس ار انتخابات در ایران رقم زدند چرا که این تحرکات باعث مشغول شدن نهادهای امنیتی و دستگاه مربو طه شد.به نظر من علاوه بر حوادث و اغتشاشاتی که پس از انتخابات در کشورمان رقم خورد، سران فتنه نقش اساسی در مشغول کردن نیروهای امنیتی و افکار عمومی داشتند و این باعث شد تا دشمن بتواند طرح ها و اقدامات خرابکارانه ای که علیه ایران داشتند را به اجرا بگذارند.

علاوه بر این افرادی که طی چندسال اخیر در مصاحبه ها و سخنرانی های خود و همچنین در رسانه هایشان به صراحت در مقابل مبانی و افکار دینی و انقلابی ما موضع گرفتند، و اکنون نیز از آن ها بعنوان سران و فرمانده فتنه 88 نام برده می شود ، اگر این همه اسناد موجود علیه اقدامات آن ها(اغتشات، ایجاد بدبینی نسبت به نظام، توهین به رهبری) با هم جمع شود، یقینا سران فتنه در قبال این مسائل نیز باید پاشخگو باشند.

وی همچنین در خصوص نقش مهدی هاشمی درباره حوادث پس از انتخابات و فتنه 88 نیز گفت: مهدی هاشمی فردی است که تمام این اقدامات سال گذشته نقش اساسی داشته است و به خصوص در رابطه با جریان سازی مسائل اخیر نقش اساسی و تعیین کننده داشته است.مهدی هاشمی در بحث کمیته غیرقانونی و توهین آمیز صیانت از آرا، در راه اندازی برخی سایت های  خبری مخالف نظام،  در سازماندهی اراذل و اوباش پس از انتخابات، در برخی رفتارهای هتاکانه، حرمت شکنانه و عبور از خطوط قرمز نظام نقش اساسی داشته و  یکی از افرادی بوده که نقش اساسی در همگرایی و وحدت گروه های مخالف نظام به اصطلاح اصلاح طلب در جریان انتخابات داشته و یکی از افراد کلیدی تمام جلسات گروه های به ظاهر متناقض و متضاد و متفاوت بوده که از جمله آن ها می توان به کارگزارن، مشارکت، مجاهدین  و مجمع روحانیون و ... نام برد . این گروه ها گرچه در ظاهر با هم مشکل دارند اما در باطن همه به دنبال یک هدف واحد هستند که مهدی هاشمی پای ثابت تمام جلسات این گروها ها بوده است البته بحث ارتباط مهدی هاشمی با بیگانه که در خصوص ایشون کاملا عیان است.

ور در پایان در خصوص نتیجه و تاثیر برخورد با امثال مهدی هاشمی، در فضای جامعه و کشومان نیز گفت:اگر قاظعانه و عادلانه با توجه به اسناد و مدارک موجود در دستگاه های مختلف از جمله سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و دستگاه های امنیتی، با مهدی هاشمی و امثال آن برخورد شود در وهله اول این برخورد عادلانه و قاطعانه موجب اقتدار دستگاه قضایی کشورمان خواهد شد و این سبب خواهد شد که دستگاه قضایی قدرت مانور بیشتری برای برخورد با همه مجرمین در هر منصب و با هر نسبت و جایگاهی برخوردار خواهد بود.همچنین این برخورد باعث می شود که پس از آن هیچ فردی با داشتن جایگاه خاص و به بهانه وابستگی ارتباطش با شخصیت ها، نخواهد توانست قانون شکنی و خطا بکند چون قطعا شمشیر تیز و قاطع دستگاه قضایی با آن ها برخورد خواهد کرد.


 
 

توصیه عضو مشارکت به دختران !

 

معصومه ناصری که اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، همه مردم ایران را دعوت کرد تا به آمریکا پناهنده شوند تا دخترانشان بتوانند بدون حجاب و با شلوارک به گردش و تفریح بپردازند.

معاون سردبیر سابق ارگان رسمی مجلس هلند که اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند، همه مردم ایران را دعوت کرد تا به آمریکا پناهنده شوند تا دخترانشان بتوانند بدون حجاب و با شلوارک به گردش و تفریح بپردازند!

"معصومه ناصری" که چندین سال عضو شورای سردبیری مجله چلچراغ بود و  در سال 84 هم عضو فعال و تاثیرگذار ستاد انتخاباتی مطفی معین بود، در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، با اشاره به حضورش در ایالات متحده امریکا اظهار داشته است: حضور در لس‌آنجلس در کنار برخی از ایرانیان مهاجر این حس را به من می‌دهد که لذت ببرم از این که دست کم بخشی از مردم ایران اینجا آزادی‌های سیاسی اجتماعی‌شان را به دست آورده‌اند و ظهر شنبه بی حجاب و با شلوارک می‌روند چلوکباب می‌خورند و برای شاهزاده جوان‌مرگ مراسم ختم برگزار می‌کنند.

خانم ناصری که پیش از پناهندگی به آمریکا، عضو شاخه جوانان حزب مشارکت بوده است، همچنین بی‌حجاب گشتن خود در خیابان‌های لس‌آنجلس را آرزوی مردم ایران نامیده و در سخنانی بامزه مدعی شده است: چی می‌شد آن هفتاد میلیون باقی مانده هم با چند پرواز از فرودگاه امام خمینی به نقاط آزاد جهان منتقل می‌شدند؟!

البته "بسته" و "محدود" خواندن فضای زندگی در ایران و امنیتی دانستن آن موضوعی است که خبرنگاران پناهنده به کشورهای غربی همواره از آن به عنوان دلیل مهاجرت خود سخن می‌گویند؛ مساله‌ای که چندی پیش از سوی تعدادی از همین افراد صریحا یک "توهم" خوانده شد.

به عنوان مثال، "بنفشه رمضانی یگانه" از اقتصادی‌نویس‌های روزنامه توقیف شده "اعتمادملی" که نام و نشان چندانی هم در میان جامعه روزنامه‌نگاری نداشته است، در مصاحبه با تلویزیون دولتی انگلیس و در پاسخ به این سوال که چرا از ایران خارج شده، صریحا اعلام کرد که کسی به دنبال دستگیری او نبوده؛ بلکه وی به نوعی توهم دستگیری مبتلا بوده که به این دلیل به "پراگ" پایتخت جمهوری چک سفر کرده است.


 

همکاری "ت.م" با شبکه «من و تو»

 این اقدام تلویزیون «من و تو» در حالی صورت می گیرد که شنیده ها، از خریداری حق پخش فیلم های (ت.م) حکایت می کند.

روزنامه کیهان نوشت: یکی از شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب، به شکل گسترده و مشکوکی به معرفی و نمایش فیلم های یکی از کارگردانان داخلی روی آورده است.

این اقدام تلویزیون «من و تو» در حالی صورت می گیرد که شنیده ها، از خریداری حق پخش فیلم های (ت.م) حکایت می کند.

تهیه کننده کارهای این کارگردان، همسر وی (م.ن) است.

در صورت اثبات تعامل و همکاری فیلمساز مذکور با شبکه من و تو، ادامه فعالیت وی در داخل، جای تامل دارد!

شبکه «من و تو»، با حمایت مالی سازمان جاسوسی انگلیس MI6، به عنوان بازوی دیگر وزارت خارجه انگلیس فعالیت می کند.

گردانندگان من و تو، برای مستقل معرفی کردن این شبکه، آوازه خوان فاسد «فائقه آتشین» را به عنوان «مدیر» مطرح کردند.

یکی از اهداف راه اندازی شبکه یاد شده، فروپاشی ایدئولوژیک جامعه ایرانی است؛ همان وظیفه ای که بر دوش تلویزیون هایی صهیونیستی، چون فارسی-وان نهاده شده است.

از جمله همکاران من و تو، برخی خبرنگاران درجه سه روزنامه های زنجیره ای هستند.


 
رئيس‌جمهور گفت: بنده حاضرم براي به ظاهر پايين‌ترين مردم جامعه خدمت كرده و در خانه‌شان كارگري كنم اما با افراد بريده از مردم و مدعي ملاقات نداشته باشم.

 

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور عصر امروز طي مراسمي در افتتاح سامانه الكترونيك ارتباط مردم و دولت «سامد»‌با بيان اينكه بحث مردم از نگاه ما يك بحث مباني و اصولي است در خصوص اين موضوع گفت: همه انسانها محترمند البته ممكن است قليلي از انسانها باشند كه آنقدر در جهت انحطاط حركت كرده باشند كه از دايره انسانيت خارج شوند.

وي ادامه داد: انسان براي اين محترم است كه خداوند انسان را آيينه تجلي خود قرار داده و خلق كرده كه در روي زمين جانشين خدا باشد.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه رسيدن به مقام بالاي انساني يك راه اصلي بيشتر ندارد كه آن هم تنها خدمت به ديگران و تلاش براي اصلاح امور جامعه است اظهار داشت: امكان ندارد انسان به قله‌هاي تعالي و كمال برسد مگر اينكه از مسير سنگين اصلاح جامعه عبور كند.

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود خدمت به مردم را از هدايت و راهنمايي انسانها گرفته تا برآوردن نيازهاي جامعه دانست و گفت: بهترين كارها در عالم خدمت به مردم است و برآوردن نيازهاي آحاد مردم زيباترين حركت انساني است.

وي يادآور شد: برخي‌ها هستند به قدري خود را از مردم دور مي‌كنند كه از مشكلات مردم باخبر نبوده و احساس وظيفه نكنند كه بايد گفت آنها از انسانيت دور هستند.

رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه تجلي خداپرستي و عشق به خدا عشق مردم است تصريح كرد: ما زماني به آرامش مي‌رسيم كه كسي مشكلي نداشته باشد.

احمدي‌نژاد يادآور شد: همه انسانها آرزومند رسيدن جامعه بشري به سعادتمندي هستند ولي سعادتمندي زماني محقق مي‌شود كه مردم بخواهند.

وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به خاطره‌اي از زمان حضور خود در شهرداري تهران گفت: در زمان شهرداري ملاقات‌هاي مردمي گاها چندين ساعت به طول مي‌انجاميد يكي از دوستان بعد از چند روز از اين موضوع خسته شده بود كه يكي ديگر از دوستانمان به او گفت اين نامه‌ها برگه عبور به مراتب عالي انسانيت است. بنابراين بالاترين مجاهدت در راه خدا، خدمت به مردم است.

وي با بيان اينكه مردم براي ما اصل هستند، تأكيد كرد: رسيدن به خدا، عاقبت خير، بهشت و همه خوبيها با خدمت به مردم بدست مي‌آيد و محال است بدون همراهي و خدمت به مردم به اهدافمان برسيم.

رئيس‌جمهور خطاب به دست اندركاران مركز ارتباط و رسيدگي به مشكلات مردم نهاد رياست جمهوري با بيان اينكه كار اين مركز خيلي سنگين ولي شيرين است گفت: اگر كار همراه با عشق باشد خستگي معنا ندارد در حالي كه كار بدون عشق خيلي سخت مي‌شود.

احمدي‌نژاد افزود: اين دولت، دولت مردمي است و هرچه مردمي‌تر باشد، موفق‌تر، انساني‌تر و متعالي‌تر است. "اينكه برخي‌ها مي‌گويند چرا به ريز به ريز نامه‌هاي مردمي رسيدگي مي‌كنيم اين حرفها براي آدم‌هاي شكم‌سير است كه متوجه نيستند در اين عالم چه مي‌گذرد در حالي كه بعضي وقت‌ها باز كردن گره از كار يك نفر موجب باز شدن گره از كار 50 خانواده مي‌شود و اين سلسله مراتب ادامه دارد. "

وي همچنين خاطرنشان كرد: من ترجيح مي‌دهم هزار ساعت با پابرهنه‌ها بنشينم ولي يك ساعت با مدعيان بي‌خاصيت كاري نداشته باشم.

احمدي نژاد همچنين با تأكيد مجدد بر لزوم خدمت به مردم گفت: بنده حاضرم براي به ظاهر پايين ترين مردم جامعه خدمت كرده و در خانه‌شان كارگري كنم اما با افراد بريده از مردم و مدعي ملاقات نداشته باشم. "سخت‌ترين جلسات براي من ملاقات با مدعيان بريده از مردم است. "
احمدي نژاد با بيان اينكه بالاترين مجاهدت در راه خدا خدمت به مردم است خطاب به دست اندركاران سامانه الكترونيك ارتباط مردم و دولت اظهار داشت: الان كه اين سيستم را راه‌اندازي كرديم حال وقت آن است كه سطح خدمات، سرعت و كيفيت را بالا ببريم چرا كه بخش پيگيري و نظارت در اين قسمت بسيار قوي باشد. "

وي در پايان سخنان خود نيز از مسئولين سراسر كشور خواستار توجه به حل مشكلات مردم شده و اظهار داشت: اين از قانون‌نويسي اومانيستي است كه همه را دزد مي‌پندارند و بعد قانون مي‌نويسند در حالي كه اسلام اين را نمي‌گويد بنابراين مسئولان بايد به كار مردم توجه و رسيدگي كنند.

رئيس جمهور تأكيد كرد: بايد به روزي برسيم كه انسانها جز خداي متعال به شخص ديگري نيازمند نباشد و آن روز نزديك است.

بر اساس اين گزارش، در اين مراسم ابتدا محمدهاشم غروي رئيس مركز ارتباطات و رسيدگي به شكايات مردمي نهاد رياست جمهوري گزارشي از فعاليت اين مركز ارائه كرد و در پايان اين مراسم نيز رئيس جمهور تمبر ارتباط مردم و دولت را رونمايي و مطلبي به يادگار بر روي آن نوشت.
همچنين در اين مراسم از كتاب ارتباطات مردمي در دولت نهم و دهم (تلاش براي گسترش عدالت) با حضور رئيس جمهور رونمايي شد.

 
رئيس فراكسيون روحانيون مجلس گفت: از آقاي هاشمي به عنوان يكي از شخصيت‌هاي درون نظام اين گونه انتظار مي‌رود كه رودربايستي با پياده‌نظام‌هاي جريان فتنه را كنار گذاشته و با صراحت عليه آنها موضع‌گيري كند.

 

حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با فارس، به بيانيه اخير آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني به مناسبت قيام 19 دي اشاره كرد و اظهارداشت: اظهارات هاشمي در خصوص اينكه توطئه عليه روحانيت وجود دارد يك واقعيت است اما نكات ديگري نيز در اين زمينه موجود است.وي بر همين اساس به موضوع رشيدي مطلق نويسنده مقاله توهين‌آميز به امام(ره) با نام اصلي داريوش همايون و وزير فرهنگ عصر طاغوت كه در پيام 19 دي هاشمي‌رفسنجاني نام وي عنوان شده اشاره و تصريح‌كرد: افرادي همچون رشيدي‌مطلق در حال حاضر نيز وجود داشته و در كنار جريان فتنه فعاليت مي‌كنند.رئيس فراكسيون روحانيون مجلس در عين حال به استناد آقاي هاشمي در خصوص وجود رشيدي‌مطلق‌ها اشاره كرد و افزود: سؤال اين است كه اگر اين افراد به روحانيت اهانت كرده و اكنون در جريان فتنه قرار دارند چرا آقاي هاشمي اين جرياني كه در مقابل نظام ايستاده را محكوم نمي‌كند؟

به گزارش کلمه،وي با تأكيد بر اينكه قبل از اينكه گفته شود به روحانيت اهانت شده است بايد فتنه‌اي را كه سال گذشته به اسلام، دين، قرآن، حضرت اباعبدالله‌الحسن«عليه‌السلام»، انقلاب و امام(ره) اهانت كرد و سرنخ آن هم در دست سران فتنه بود محكوم كرد، چراكه اين موضوع در اولويت قرار دارد.حجت‌الاسلام رهبر توطئه عليه روحانيت، اسلام و دين را امري انكارناپذير دانست كه نبايد يك بعدي به آن نگاه كرد و گفت: نبايد اهانت فردي به ديگري قابل پيگيري باشد اما پس از يك سال كه به اسلام و مقدسات توهين ‌شد فتنه‌گران محكوم نشده و شناسايي نشوند.وي بر همين اساس انتظار از آقاي هاشمي باتجربه 60 ساله را اين موضوع دانست كه حتماً جريان‌هايي كه با نظام، امام(ره)، انقلاب، رهبري و ولايت معارضه داشته و اكنون در خارج لانه كرده‌اند و پياده‌نظامان آنها در داخل فتنه‌ها را سازماندهي مي‌كند، شناخته و عليه آنها موضع‌گيري كند.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس با تأكيد بر اينكه آقاي هاشمي بايد با صراحت، شجاعت، قاطعيت و بدون رودربايستي، موضع‌گيري‌ محكمي را در مقابل اين جريان داشته باشد، يادآورشد: متأسفانه اين موضع‌گيري در برابر فتنه‌گران از سوي آقاي هاشمي صورت نگرفت.‌

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در زمان خاتمي تمام كساني كه دور او بودند يا ضد‌اسلام و يا ضد‌نظام بودند.

 

مهدي كوچك‌زاده در گردهمايي سياسي بسيجيان بخش كاكي اظهار داشت: سؤال مهم اين است كه آيا گذشته درخشان عاقبت به خيري براي افراد مي‌آورد و آيا كساني كه در كنار امام بودند و براي انقلاب زحمت كشيدند و زندان رفتند و شك

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 77169
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1